vasárnap, május 24, 2015

egy délután :))))




9 megjegyzés:

Czirják Árpád írta...

Na bocs, hogy megint így veszem fel veled a kapcsolatot, de az van, hogy holnap, szombaton, este, román idő szerint 11:4o-től lesz a Kaméleon. 2oo8-ban Magyarország Oscar-díjra jelöltette, természetesen a végső 5-ös listára nem jutott be, mint ahogy egyetlen magyar film sem. Nagyon jó a film, én már láttam, moziba, ahol sokkal sokkolóbb a hatása. Valós eset alapján készítették - illetve egészen pontosabban egy valós esetet feldolgozó magyar regény (könyv) alapján! Nincs 2 órás sem! Az újság így reklámozza: "Kaméleon (magyar szélhámosfilm, 2008) Nagyothalló
Farkas Gábor (Nagy Ervin) foglalkozását tekintve szélhámos. Magányos nőket hálóz be, szerelmet ígér, majd megcsapolja a bankszámlájukat. De egy nap találkozik Hannával, a gazdag és szép balerinával..." Szerintem pont neked való! A youtube pedig így reklámozza: https://www.youtube.com/watch?v=_prVbUfoDs0

Czirják Árpád írta...

Nem tudom ha irtam, az M2-n lesz.

Czirják Árpád írta...

Mi történt veled, kedves Noémi, az utóbbi időben, hogy mindjárt egy hónap is eltelt, s te nem frissíted blogodat? Kimentél megint Írországba?

Czirják Árpád írta...

http://www.origo.hu/nagyvilag/20150622-az-allatvedok-felhaborodasa-ellenere-megtartjak-a-kinai-kutyahusfesztivalt.html

Noémi írta...

nem történt semmi!

Czirják Árpád írta...

Nem szoktál lovagolni? Most nyáron még nagyobb a meleg, még kevesebb ruhákra van szükség!

Noémi írta...

de szoktam ... hülyeségeket kérdezel ... mert nem teszek fel képeket, az nem jelenti azt, hogy nem lovagolok.

Czirják Árpád írta...

Én még kérdezek, ha hülyeségeket is. Mások már még ennyit sem!

Noémi írta...

s kit érdekel, hogy írnak-e hozzászólásokat mások, vagy te? ezt a blogot nem másoknak csináltam, az egy dolog, hogy mások is olvashatják ... ha írnak jó, s ha nem úgy is!